تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در اصفهان

5/5 - (8 امتیاز)

صفاهان سرویس، بزرگترین مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان، می تواند لوازمی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید را در کمترین زمان ممکن بررسی و عیب یابی کند. در صورت نیاز به تکنسین و دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره 09130108396 تماس بگیرید.

در دنیای امروزی پر از هیاهو و شلوغی، که زندگی مدرنیته رواج بسیاری پیدا کرده است، وجود یک ابزار کارآمد و پرمصرف مانند ماشین ظرفشویی، می ‌تواند به عنوان یک یار وفادار برای بانوان به حساب بیاید. اما، امان از روزی که یار وفادار یک جای کارش بلنگد.

اگر ماشین ظرفشویی شما دچار ایراد شده است، کار تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در اصفهان را به ما بسپارید. مرکز تعمیرات صفاهان سرویس نه تنها قادر است دستگاه شما را به نحو احسنت تعمیر نماید، بلکه به مشتری اطمینان می ‌دهد تا ظرفشویی آریستون به این زودی‌ ها دچار خرابی نخواهد شد.‌

ما نمایندگی ماشین ظرفشویی اریستون در اصفهان نیستیم. اما تیم صفاهان سرویس تخصص بالایی در تعمیر و سرویس این برند دارد.

آیا در اصفهان می ‌توانم بهترین مرکز برای تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون را بیابم؟

بله، شما می ‌توانید در شهر تاریخی اصفهان مرکزی را بیابید که بالای 20 سال است که به کار تعمیر لوازم خانگی در اصفهان مشغول است. صفاهان سرویس نامی است که فکر نمی ‌کنم تا به الان نشنیده باشید. این مرکز سال‌ های زیادی بوده که با خوشنامی در این استان پهناور مشغول به فعالیت است.

اگر می ‌خواهید برای تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در اصفهان اقدام نمایید، درنگ نکنید. چرا که مرکز ما دارای متخصصینی بوده که امتحان خود را بارها پس داده‌ اند. آن ‌ها رضایت صد درصدی مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده ‌اند و با بهره‌ مندی از تجربیات خود، خوشبختانه تاکنون هیچ مشتری ناراضی نداشته اند.

راه‌ های ارتباطی متنوع برای دسترسی به مرکز تعمیرات صفاهان سرویس

مرکز صفاهان سرویس به دلیل رعایت حال مشتریان خود راه ‌های متعددی را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا آن‌ ها بتوانند به راحتی با این مرکز تماس بگیرند. ساده ‌ترین روش کلیک بر روی شماره 09130108396 است، به این صورت شما به راحتی به این مرکز متصل می‌ شوید. اگر دوست داشته باشید، حتی می ‌توانید فرم درخواست خود را پر کرده و برای ما ارسال نمایید.

چرا باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در اصفهان به صفاهان سرویس مراجعه کنم؟

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در اصفهان به صفاهان سرویس

اگر همچنان همراه ما باشید به شما خواهیم گفت که چرا باید کار تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در اصفهان را به ما بسپارید. مگر شما مشتریان عزیز نمی ‌خواهید که لوازم خانگی خود را به صورت صحیح و اصولی تعمیر کنید؟ نمی ‌خواهید به این زودی ‌ها دیگر گذرتان به تعمیرکار نیفتد؟ مگر دوست ندارید یک فرد با تجربه و ماهر دستگاه شما را تعمیر نماید؟

اگر جواب تمام سوالات بالا، بله باشد، پس مکان درستی را انتخاب کرده‌ اید. زیرا ما دارای تکنسین‌ هایی هستیم که همه روزه و همه ساله خود را آپدیت نگه می‌ دارند و با تمام اصول تعمیرات دستگاه ‌های جدید و قدیمی آشنا هستند. در اصل، صفاهان سرویس هیچگاه از تعمیرکار بی‌ تجربه استفاده نمی ‌کند. از مزایای مراجعه به صفاهان سرویس به موارد زیر می ‌توان اشاره کرد:

  • ما از قطعات اصل و اورجینال استفاده می ‌نماییم.
  • ما از تکنسین ‌های ماهر، با تجربه و خوش برخورد استفاده می‌ کنیم.
  • صفاهان سرویس خدمات خود را سریع ارائه می‌ دهد.
  • تیم ما برای تعمیر لوازم خانگی در اصفهان، گارانتی 60 روزه را تقدیم مشتری می ‌کند.
  • تعرفه‌ تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در اصفهان بر طبق اتحادیه است.
  • صفاهان سرویس خدمات در محل را انجام می‌ دهد.

احتمالا ظرفشویی آریستون شما دچار ایرادات زیر نشده است؟

برند آریستون از برندهای قوی موجود در بازار است که توانسته لوازم خانگی با کیفیتی را عرضه دارد. یکی از این لوازم خانگی،  ماشین ظرفشویی بوده که خوشبختانه با خیل عظیم خریداران مواجه شده است. این ظرفشویی نیز مانند دیگر وسایل برقی، گاهی اوقات دچار مشکلاتی می ‌شود که بسیار طبیعی بوده و برای هر دستگاهی ممکن است پیش بیاید.

شما می‌ توانید در صورت بروز خرابی در این دستگاه، برای تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در اصفهان به مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان صفاهان سرویس مراجعه نمایید. اما در ادامه به صورت مختصر به مشکلات رایج در این دستگاه پرداخته ‌ایم. پس همچنان همراه ما باشید.

مشکلات رایج راه حل
ظرفشویی آریستون سر و صدا می ‌کند. سرو صدا کردن این دستگاه می ‌تواند دلایل متعددی داشته باشد مانند:
تراز نبودن
خرابی پمپ
شل شدن بازوی آب پاش
نادرست قرار گرفتن ظرف ‌ها
طرز قرار گرفتن شلنگ
( اگر تمام موارد فوق را رعایت کردید و باز هم متوجه صداهای عجیب و غریب بودید، به مرکز صفاهان سرویس اطلاع دهید.)
ظرفشویی آریستون اصلا روشن نمی ‌شود! پریز و دوشاخه را بررسی کنید. اگر ایراد از آن‌ ها نبود به احتمال زیاد برد الکترونیکی دستگاه آسیب دیده است، در این صورت در اسرع وقت تعمیرکار را باخبر کنید.
آب به ظرفشویی آریستون وارد نمی‌ شود. به طور معمول کاربران با کد خطاها متوجه بروز این مشکل می‌ شوند. ابتدا از سلامت شلنگ ‌ها و جریان ورودی آب مطمئن شوید. در غیر این صورت احتمالا شیر برقی و یا پمپ دچار آسیب شده است.
ظرفشویی آریستون آب کثیف را تخلیه نمی‌ کند. باید تمیز بودن فیلتر، مسدود نبودن شلنگ، همچنین سلامت بودن پمپ تخلیه را چک نمایید. اگر نتوانستید مشکل را برطرف کنید با صفاهان سرویس تماس بگیرید.
ظرف ‌ها در ظرفشویی آریستون درست شسته نمی ‌شوند. استفاده از مواد شوینده نامرغوب، چیدن ظرف‌ ها به شکل نامناسب و گرفتگی پره ‌ها، از عمده دلایل بروز این اتفاق هستند.

خدمات ارائه شده توسط مرکز تعمیرات صفاهان سرویس شامل چه چیزهایی می‌ شود؟

خدمات ارائه شده توسط مرکز تعمیرات صفاهان سرویس

ما در مرکز تعمیرات صفاهان سرویس خدمات گوناگونی را در اختیار مشتریان قرار می ‌دهیم. ما یک مجموعه کامل از متخصصین را در اختیار داریم که قادر هستند تعمیر و تعویض قطعات انواع لوازم خانگی در همه‌ برندها و همچنین سرویس دوره ‌ای برای دستگاه‌ های مورد استفاده شما در منزل را انجام دهند. شما می ‌توانید از طریق شماره تماس 09130108396 با مرکز ما ارتباط برقرار کنید و با کارشناسان ما به گفتگو بنشینید.

هزینه تعمیر ظرفشویی آریستون در اصفهان چقدر است؟

از آنجایی که لوازم برقی از قطعات گوناگونی از کوچک تا بزرگ، همچنین ارزان قیمت تا گران ‌قیمت، تشکیل شده است نمی‌ توان نرخی دقیق و تعیین شده را در اختیار مشتریان خود قرار داد. چرا که بعد از عیب ‌یابی توسط متخصصین، معلوم خواهد شد که کدام قطعات دچار آسیب شده ‌اند. همچنین گاهی اوقات نیز در حین تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در اصفهان، تعمیرکار نیازمند قطعات جانبی دیگری نیز می ‌باشد که ممکن است هزینه تعمیر را کمی افزایش دهد.

در اصل تا قطعات ظرفشویی از هم باز نشوند، مشخص نمی‌ شود دقیقا کدام قطعات دچار آسیب شده ‌اند. اگر برای تعمیر لوازم خانگی در اصفهان، مرکز صفاهان سرویس را انتخاب کرده باشید، لازم نیست نگران هزینه‌ ها باشید. زیرا  تیم ما بر اصول کاری خود پابرجا بوده و بر طبق خدماتی که ارائه می ‌کند، دستمزد دریافت خواهد کرد.

در ضمن هزینه تعمیر هر چقدر که باشد از خریدن یک دستگاه جدید ارزان ‌تر است. زیرا اگر به موقع قطعه خراب را تعمیر نکنید، ممکن بوده به دیگر قطعات نیز آسیب وارد کند. پس درنگ نکنید و همین الان با صفاهان سرویس تماس بگیرید و جلوی هزینه ‌های گزاف را در آینده بگیرید.

آیا با ارورهای ظرفشویی آریستون آشنا هستید؟

ارورهای ظرفشویی آریستون

ارور‌ها یا همان کد خطاها به منظور اطلاع رسانی به کاربران تعبیه شده ‌اند و به وسیله‌ آن ‌ها، مصرف کنندگان دستگاه‌ های الکترونیکی، قادر خواهند بود در کمترین زمان متوجه شوند که ایراد دستگاه در کدام قطعه می ‌باشد. در ادامه ما به برخی از کد خطاهای رایج در ظرفشویی آریستون پرداخته ‌ایم تا شما بتوانید در سریع ‌ترین زمان ممکن، مشکلات دستگاه را بفهمید و برای تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در اصفهان اقدام نمایید.

کد خطا علت راه حل
F01 / روشن بودن چراغ شماره 1 نشت آب باید تمام اتصالات را بررسی کنید و ببینید کدام یک باعث نشتی دستگاه شده ‌اند.
 F02 / روشن بودن چراغ شماره 2 ایراد در جریان آب ممکن است شیر برقی خراب شده باشد که باید برای تعویض آن اقدام نمایید. همچنین محدودیت در محفظه‌ آب نیز دلیل بروز این اتفاق است. باید برای رفع آن از تعمیرکاران صفاهان سرویس کمک بگیرید.
F03 / روشن بودن چراغ شماره 1 و 2 ایراد در سیستم تخلیه آب احتمالا پمپ و محفظه پمپ معیوب باشند یا شلنگ تخلیه مسدود شده باشد. آن ‌ها را مورد بررسی قرار دهید.
 F04 / روشن بودن چراغ شماره 3 خرابی در ترموستات از تعمیرکاران مرکز صفاهان سرویس بخواهید ترموستات دستگاه شما را چک نمایند.
F06 / روشن بودن چراغ شماره 2 و 3 مشکل پر شدن آب در ماشین ظرفشویی بروز این اتفاق ممکن است به خاطر فشار ناکافی آب و مشکلات در شیر ورودی برقی یا مشکل در شلنگ مانند خم شدگی آن اتفاق بیفتد. موارد فوق را بررسی کنید.
F07 / روشن بودن چراغ شماره 1 و 2 و 3 خراب شدن توربین آب

 

چنانچه مشکل در توربین آب باشد حتما باید آن را تعویض نمایید.
F08 / روشن بودن چراغ شماره 4 بروز مشکل در سیستم گرمایشی از تعمیرکار بخواهید تا سیستم گرمایشی را از وجود مشکل در ترموستات یا سنسور گرمایش را مورد بررسی قرار دهد.
F09 / روشن بودن چراغ شماره 1 و 4 خطای نرم افزاری احتمالا برد کنترل اصلی دچار ایراد شده است که نیاز به برنامه‌ ریزی مجدد دارد و اگر مشکل برطرف نشد باید تعویض شود.
F10 / روشن بودن چراغ شماره 2 و 4 بروز ایراد در المنت گرمایشی و همچنین ایراد در ورود و خروج آب می‌ بایست از سلامت المنت گرمایشی اطمینان کسب نمایید و از وجود جریان درست آب مطمئن شوید. در پاره‌ ای اوقات این کد خطا به دلیل گذشتن زمان پر شدن آب اتفاق می ‌افتد.
F11 / روشن بودن چراغ شماره 1 و 2 و 4 ایراد در موتور پمپ شستشو در صورت بروز این کد خطا باید موتور پمپ شستشو و خازن ‌های آن را مورد بررسی قرار دهید. به دلیل فنی بودن این قطعات بهتر بوده از تعمیرکاران صفاهان سرویس استفاده نمایید تا در صورت مشاهده خرابی، آن ‌ها را تعویض نمایند.
F12 / روشن بودن چراغ شماره 3 و 4 ایراد در ارتباط نمایشگر و همچنین خطای برد کنترل اصلی می‌ بایست بعد از روشن شدن چراغ ‌های 3 و 4، نمایشگر و برد کنترل ماشین ظرفشویی آریستون را بررسی نمایید.
F13 / روشن بودن چراغ شماره 1 و 3 و 4 بروز خطا در برد کنترل اصلی از یک تعمیرکار بخواهید تا سیم ‌کشی‌ های برد کنترل اصلی را مورد بررسی قرار دهد تا در صورت نیاز آن‌ ها را تعویض نمایید.
F15 / روشن بودن چراغ شماره 1 و 2 و 3 و 4 وجود نقص در سنسور بصری این مشکل را نمی ‌توانید خودتان برطرف نمایید و باید حتما از تعمیرکاران مرکز صفاهان سرویس بخواهید این موضوع را بررسی کنند.

سخن پایانی با مشتریان عزیز

با توجه به گران ‌قیمت بودن اینگونه دستگاه‌ ها در مراقبت از وسایل الکترونیکی خود کوشا باشید و سعی نمایید هر چند وقت یکبار سرویس دوره ‌ای را برای ماشین ظرفشویی آریستون خود انجام دهید. زیرا این اقدام از بروز برخی از ایرادات احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

چنانچه به هر دلیلی دستگاه شما معیوب شده است حتما برای تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در اصفهان اقدام نمایید. برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در ظرفشویی خود می ‌توانید از تعمیرکاران مرکز صفاهان سرویس با تماس با شماره 09130108396 کمک بگیرید.

فرم ثبت درخواست تعمیرات

1مشخصات
2دستگاه
3جزییات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 82 = 84