تعمیر یخچال فریزر اورست در اصفهان

5/5 - (6 امتیاز)

صفاهان سرویس، بزرگترین مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان، می تواند لوازمی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید را در کمترین زمان ممکن بررسی و عیب یابی کند. در صورت نیاز به تکنسین و دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره 09130108396 تماس بگیرید.

اگر در پی یافتن راه‌ حلی برای تعمیر یخچال فریزر اورست در اصفهان به این صفحه وارد شده ‌اید، به شما تبریک می ‌گوییم، جای درستی آمده ‌اید. اگر تا انتها ما را همراهی کنید بر صحت گفته‌ ما مهر تایید خواهید زد. چرا که ما در این راهنما برایتان راه‌ حل ‌های فوق العاده ‌ای داریم تا بتوانید مشکلات پیش آمده در یخچال فریزر اورست خود را به سهولت حل کنید.

همچنین ما قصد داریم بهترین مرکز تعمیر یخچال فریزر اورست در اصفهان را نیز معرفی نماییم. پس اطلاعات زیادی در انتظار شماست. این فرصت بی ‌نظیر را از دست ندهید.

صفاهان سرویس نمایندگی برند اورست در اصفهان نیست. ولی شما می توانید به تخصص بالای تعمیرکاران ما اطمینان کنید و با ضمانت 60 روزه باکیفیت ترین تعمیرات را دریافت نمایید.

معرفی برند اورست

برند اورست بالای 25 سال بوده که در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت خوشنام، تولیدات متنوعی داشته که یکی از تولیدات سرمایشی آن‌ ها، یخچال فریزر می‌ باشد. برند اورست، تمامی قطعات محصولات خود را از معتبرترین شرکت ‌های خارجی وارد می ‌کند. از این رو، این محصولات از کیفیت بی ‌نظیری در ساخت برخوردار هستند.

اما با توجه به مرغوبیت بسیار بالای محصولات برند اورست، گاهی پیش می ‌آید که یخچال فریزر اورست دچار خرابی شود که جای هیچگونه نگرانی نیست. ما در ادامه برای شما از رایج ‌ترین مشکلات در این محصول سخن خواهیم گفت. در نهایت بهترین راه ‌حل را نیز، پیش روی شما خواهیم گذاشت.

مشکلات رایج در یخچال فریزر اورست

مشکلات رایج در یخچال فریزر اورست

از مشکلات رایج در یخچال فریزر اورست به موارد زیر می‌ توان اشاره کرد.

یکسره کار کردن یخچال فریزر اورست

یکسره کار کردن این دستگاه از مشکلات رایجی است که مصرف کنندگان از آن شکایت دارند. اگر این مشکل را برطرف نکنید باید منتظر آسیب بیشتری درون دستگاه باشید. اما دلایل بروز این اتفاق موارد زیر می ‌تواند باشد:

  • وجود گرد و غبار در قسمت شبکه سیمی (کویل کندانسور) یخچال فریزر
  • تنظیم نبودن دمای یخچال فریزر

ولی ممکن است دلیل خرابی یخچال فریزر اورست وجود مشکلات تخصصی ‌تر باشد که در این صورت باید با تعمیرکاران متخصص صفاهان سرویس، مرکز تعمیر یخچال در اصفهان تماس بگیرید.

سر و صدای زیاد و عجیب یخچال اورست

گاهی نیز دستگاه شما سر و صداهای بلند و عجیبی را از خود نشان می ‌دهد. البته داشتن کمی سر و صدا طبیعی است. اما چنانچه این صداها بیشتر از حد معمول بود لازم است با تعمیرکار تماس بگیرید. دلایل بروز این مشکل می ‌تواند موارد زیر باشد:

  • خرابی فن اواپراتور
  • آسیب در فن کندانسور

به دلیل تخصصی بودن عملکرد فن ‌ها، لازم است از یک نیروی ماهر مانند افراد حاضر در مرکز صفاهان سرویس کمک بگیرید.

نشت آب در یخچال فریزر اورست

نشتی آب از دیگر مشکلات رایج در این دستگاه بوده که از عوامل تاثیر گذار در بروز این مشکل به موارد زیر می‌ توان اشاره کرد:

  • مسدود شدن تخلیه یخ زدایی
  • یخ زدگی و رسوب گرفتگی خط لوله تامین آب

برای حل این مشکلات نیز در وهله اول خودتان دست به کار شوید و با آب گرم شلنگ تخلیه‌ دستگاه را شستشو دهید. برای گرفتگی لوله‌ های آب نیز به بررسی آن ‌ها بپردازید. چنانچه نتوانستید مشکل را حل کنید از طریق شماره 09130108396 با مرکز تعمیرات صفاهان سرویس، متخصص در زمینه تعمیر یخچال فریزر اورست در اصفهان تماس بگیرید.

معرفی بهترین مرکز تعمیر یخچال فریزر اورست در اصفهان

بهترین مرکز تعمیر یخچال فریزر اورست در اصفهان

اگر ساکن اصفهان می‌ باشید و یا به دنبال مرکز تعمیر یخچال فریزر اورست در اصفهان هستید، ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم به مرکز تعمیرات صفاهان سرویس مراجعه کنید. تکنسین ‌های با تجربه این مرکز در سریع‌ ترین زمان ممکن، قادر هستند، دستگاه شما را تعمیر نمایند.‌ اما اگر کنجکاو بوده و می ‌خواهید بدانید که چرا می ‌گوییم به این مرکز مراجعه کنید، ادامه این راهنما را مطالعه بفرمایید.

  • تکنسین‌ های مرکز صفاهان سرویس از قطعات اصلی برای تعویض و یا تعمیر یخچال فریزر اورست استفاده می ‌کنند.
  • خدمات رسانی توسط این مرکز بسیار سریع بوده و بدون اتلاف وقت در مکان حاضر خواهند شد.
  • میزان دستمزدی که تعمیرکاران صفاهان سرویس دریافت می‌ کنند بر طبق نرخ اتحادیه بوده و توسط مراجع نظارتی، نظارت می ‌گردد.
  • چنانچه قطعه ‌ای توسط این مرکز تعمیر گردید، صفاهان سرویس تضمین می ‌دهد تا در مدت زمان گارانتی قطعه‌ تازه تعویض شده، اگر دوباره دچار خرابی شد، آن را رایگان تعمیر نماید.

هزینه‌ تعمیر یخچال فریزر اورست چه میزان است؟

ما به طور دقیق و ثابت نمی ‌توانیم یک نرخ معین برای تعمیر یخچال فریزر اورست بیان داریم. چرا که همانطور که می ‌دانید وسایل الکترونیکی از قطعات زیاد و پیچیده‌ ای تشکیل شده‌ اند و باید تعمیرکار در محل حاضر شود و دستگاه را عیب یابی نماید. زیرا در پاره ‌ای اوقات مشکل جزئی بوده و با تعمیر، آسیب برطرف می ‌گردد.

اما گاهی اوقات نیز قطعه خراب شده، قابلیت تعمیر ندارد و باید حتما تعویض شود. قطعات تعویض شده نیز هر کدام بسته به سختی کار و تخصصی بودن آن‌ ها‌، دارای قیمت متفاوتی می‌ باشد. شما برای اطلاع دقیق از قیمت‌ ها می ‌توانید از طریق شماره 09130108396 با صفاهان سرویس تماس بگیرید و نرخ ‌نامه را در سال جدید پرس و جو کنید.

کلام پایانی

همانطور که مطالعه کردید، تعمیر یخچال فریزر اورست در اصفهان نیازمند تخصص و دقت است تا بتوانید برای طولانی‌ مدت از آن استفاده نمایید. شما با اطمینان به تکنسین ‌های مرکز تعمیرات صفاهان سرویس، یک گام مهم برای حفظ عملکرد بهینه این دستگاه خواهید برداشت. تعمیر، نگهداری و سرویس منظم یخچال فریزر اورست می‌ تواند از هزینه‌ های بیشتر در آینده جلوگیری کند و دستگاه از کارایی بهتری برخوردار شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر اگنس در اصفهان

فرم ثبت درخواست تعمیرات

1مشخصات
2دستگاه
3جزییات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 1 =