تعمیر یخچال فریزر التو

4.8/5 - (21 امتیاز)

صفاهان سرویس، بزرگترین مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان، می تواند لوازمی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید را در کمترین زمان ممکن بررسی و عیب یابی کند. در صورت نیاز به تکنسین و دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره 09130108396 تماس بگیرید.

التو یک برند ایرانی و از تولیدات شرکت نیکسان است. سال 1372 شرکت نیکسان در شهر صنعتی کاوه اقدام به راه‌ اندازی خط تولید یخچال فریزر التو کرده است. در طی سال ‌های گذشته این برند توانسته است با بهره‌ مندی از امکانات فوق العاده، رضایتمندی افراد زیادی را کسب نماید. این برند نیز همانند سایر برندهای یخچال فریزر ممکن است روزی دچار مشکل شود. از این رو، برای تعمیر یخچال فریزر التو در اصفهان می‌ توانید به مرکز تعمیرات صفاهان سرویس مراجعه کنید و مشکل دستگاه خود را عیب ‌یابی و سپس برطرف کنید.

صفاهان سرویس نمایندگی برند التو در اصفهان نیست، اما تعمیرات توسط بهترین تعمیرکاران و به صورت تخصصی انجام می شود.

مشکلات رایج یخچال فریزر التو

صدای زیاد یخچال فریزر الت

صداهای بلند و یا هرگونه صدای نامتعارف از دستگاه می‌ تواند نشان دهنده‌ مشکلات عدیده ‌ای در یخچال فریزر باشد. دلیل بروز این صداها ممکن است از فن ‌ها، کمپرسور و یا دیگر قطعات آن باشد. به همین دلیل از فرد متخصصی باید بخواهید تا به بررسی این مشکل بپردازد. اما اگر صداها کوتاه و ضعیف بود، احتمالا به دلایل زیر اتفاق افتاده:

  • تراز نبودن دستگاه: بررسی کنید که دستگاه به درستی در محل نصب قرار گرفته باشد و در صورت مشاهده این مشکل، مجددا دستگاه را تراز نمایید.
  • معیوب بودن ترموستات: برای بررسی این مشکل در اسرع وقت به تعمیرکاران صفاهان سرویس اطلاع دهید.
  • وجود جسم خارجی بین دستگاه و دیوار: اطراف یخچال فریزر التو را بررسی نمایید و فاصله استاندارد دستگاه با محیط اطراف را رعایت کنید.

 نشت آب در یخچال فریزر التو

یکی از مشکلاتی رایجی که برای یخچال فریزر التو ممکن است اتفاق بیفتد، نشت آب می ‌باشد. عوامل متعددی در بروز این اتفاق نقش دارند، برای برطرف کردن آن‌ ها نیز باید متفاوت عمل کرد. به همین خاطر دانستن دلیل نشتی آب بسیار مهم است. از جمله عوامل موثر در بروز آن می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرفتگی فاضلاب دستگاه: با استفاده از یک سیخ انعطاف‌ پذیر برای باز کردن مسیر فاضلاب اقدام کنید.
  • مشکل در شاسی آبریز یخچال: اگر مشکل از این قسمت دستگاه بود باید نسبت به تعویض آن توسط نیرو‌های صفاهان سرویس اقدام کنید.
  • پر‌ کردن بیش از حد آبسردکن یخچال: هنگام بروز چنین اتفاقی، می ‌توانید مقداری از آب را خارج نمایید.

خنک نکردن یخچال فریزر التو

خنک نکردن یخچال فریزر التو

عدم خنک کنندگی کافی یخچال فریزر التو از دیگر مشکلات رایج در این دستگاه است. بروز این مشکل می ‌تواند به دلایل مختلف فنی و یا رعایت نکردن برخی اصول، در دستگاه پیش آمده باشد. عوامل موثر در بروز این مشکل به شرح زیر است:

  • تنظیم اشتباه یخچال فریزر: چک کنید که یخچال فریزر به درستی تنظیم شده باشند. همچنین برای برطرف کردن این مشکل، مجددا درجه دستگاه را تنظیم نمایید.
  • معیوب بودن سنسور دمایی: اگر مشکل از سنسور دما بود، می ‌بایست از تعمیرکاران صفاهان جهت تعمیر یخچال فریزر الو در اصفهان کمک بگیرید.
  • کمبود گاز یخچال: اگر بعد از بررسی متوجه شدید که گاز یخچال فریزر شما کم شده است، باید از تعمیرکار بخواهید این مشکل را رفع کند.

برفک زدن یخچال فریزر التو

برفک زدن یخچال فریزر التو مشکلی است که به وجود آمدن آن، هم برای ظاهر دستگاه مناسب نیست و هم ممکن بوده به عملکرد دستگاه آسیبی وارد کند. دلایل مختلفی می ‌توان برای بروز این مشکل بیان کرد از جمله:

  • پارگی لاستیک درب: خرابی لاستیک درب باعث ورود هوای گرم به دستگاه می ‌شود. پس لازم است از تعمیرکاران صفاهان سرویس بخواهید تا یک لاستیک جدید برای دستگاه شما به جای لاستیک قدیمی جایگذاری کنند.
  • قرار دادن مواد غذایی داغ درون دستگاه: اگر مواد غذایی داغ را درون یخچال فریزر گذاشته باشید باعث به وجود آمدن بخار درون دستگاه می ‌شود و دیواره پشتی دستگاه برفک می ‌زند.
  • وجود گاز بیش از حد مبرد: اگر گاز مبرد بیش از حد استاندارد، درون دستگاه وجود داشته باشد، می ‌تواند دلیل بروز چنین حالتی شود‌. در همچین مواقعی باید از فردی که دانش فنی در این زمینه دارد، تقاضای کمک کنید تا مشکل را برطرف کند.

یکسره کار کردن یخچال فریزر التو

اگر یخچال فریزر التو شما به صورت یکسره کار می ‌کند، دلایل مختلفی در بروز این حالت دخیل هستند، که از مهم ‌ترین آن‌ ها می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقارن نبودن سطح زیرین دستگاه: بررسی کنید قسمت زیرین دستگاه به صورت مناسب بر روی زمین قرار گرفته باشد. در صورت نامناسب بودن مکان قرارگیری یخچال فریزر، مشکل سطح زیرین دستگاه را برطرف کنید.
  • معیوب بودن کمپرسور: در هنگام بروز چنین اتفاقی، کمپرسور را بررسی کنید و نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.
  • مشکل در ترموستات: گاهی اوقات مشکلات پیش آمده در ترموستات سبب یکسره کارکردن یخچال فریزر التو می ‌شوند. در چنین مواقعی از تعمیرکاران صفاهان سرویس می ‌توانید بهره ببرید تا قطعه معیوب را برایتان تعمیر کنند.

ارورهای رایج یخچال فریزر التو ( Eletto )

ارورE1 یا E2 ارور E3
ارور E4 ارور E5

هنگامی که یخچال فریزر التو از خود کد خطاهایی را نشان می‌ دهد، نشان دهنده‌ آن‌ می‌ باشد که قطعه ‌ای از دستگاه دچار مشکل شده است و نمی ‌تواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. از این رو باید به برطرف کردن ارور و تعمیر یخچال فریزر التو اقدام کنید. در ادامه جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با معانی ارورهای این دستگاه، لیستی از ارورهای رایج را برایتان به نمایش خواهیم گذاشت تا کمکی کرده باشیم تا به سهولت بتوانید دستگاه خود را عیب ‌یابی کنید.

ارور E1 یا E2

علت بروز چنین اروری به احتمال زیاد به دلیل مشکلات در سیستم دمای دستگاه می ‌باشد. جهت برطرف کردن آن از متخصصین صفاهان سرویس کمک بگیرید.

ارور E3

اگر فن خنک کننده و یا سیستم هواپیمای دستگاه دچار مشکل شده باشد از خود چنین اروری را نشان خواهد داد. از این رو به دلیل تخصصی بودن این قطعه در یخچال فریزر التو از تعمیرکار بخواهید آن را بررسی و تعمیر نماید.

ارور E4

ارورهای رایج یخچال فریزر التو ( Eletto )

ایجاد مشکل در ترموستات یا سیستم کنترل دما در یخچال فریزر التو، سبب بروز این خطا می ‌باشد. در وهله اول خودتان بررسی کنید تا دما و ترموستات به درستی تنظیم شده باشند، اگر مشکل برطرف نشد به تعمیرکار اطلاع دهید.

ارور E5

ممکن است سیستم گرمایش دستگاه دچار مشکل شده باشد، حتما در هنگام بروز این ارور با تعمیرکار تماس حاصل کنید.

بهترین مرکز تعمیر یخچال فریزر التو در اصفهان کجاست؟

مراکز تعمیرات متعددی برای تعمیر یخچال فریزر در اصفهان وجود دارند. اما یافتن بهترین و مطمئن ‌ترین مرکز تعمیرات ممکن است برای شما کمی چالش برانگیز باشد. ما در این قسمت از مقاله می ‌خواهیم به بهترین مرکز حاضر در شهر اصفهان اشاره کنیم تا شما با اطمینان خاطر هر چه بیشتر نسبت به تعمیر یخچال فریزر التو خود اقدام کنید. پس همچنان ما را همراهی کنید.

بهترین مرکز تعمیرات باید دارای تکنسین ‌های متخصص و باتجربه، کیفیت خدمات ارائه دهنده، اعزام تکنسین در اسرع وقت، استفاده از قطعات فابریک، ارائه فاکتور، حسن اخلاق تعمیرکاران و قیمت به صرفه باشد. حالا نوبت آن رسیده است تا برای شما مرکزی را معرفی کنیم که تمام موارد ذکر شده در آن رعایت شده‌ است و بر طبق نظرات مشتریان پیشین این مرکز، به عنوان بهترین مرکز تعمیر یخچال فریزر التو در اصفهان شناخته شده است.

مجموعه صفاهان سرویس با سابقه ‌ای بالای دو دهه، آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز خود می ‌باشد. متخصصین حاضر در این مرکز دارای تخصص کافی و لازم هستند که صد در صد رضایت شما را می‌توانند کسب نمایند. شما از طریق شماره 09130108396 می‌توانید به این مرکز متصل شوید و از پرسنل بخواهید تا مشکل پیش آمده در دستگاه شما را رفع نمایند.

جدول قطعات اصلی تشکیل دهنده یخچال فریزر التو

برد اصلی فن کندانسور یخچال شیر برقی یخچال التو
صفحه نمایش یخچال التو فن اپراتور یخچال التو فیلتر خشک کن یخچال التو
سنسور دمای یخچال التو ترموفیوز یخچال التو دمپر یخچال ، اپراتور یخچال التو
سنسور ضد برفک  یخچال التو گرم کن یا المنت یخچال التو کندانسور التو ، کمپرسور یخچال التو

مرکز صفاهان سرویس چه خدماتی را جهت تعمیر یخچال فریزر التو ارائه می ‌دهد؟

عمیر یخچال فریزر التو

مرکز صفاهان سرویس با سابقه ‌ای طولانی و دارا بودن کادر متخصص، به منظور رفاه حال هموطنان خود در محل حاضر شده و نسبت به تعمیر قطعات مختلف یخچال فریزر اقدام می ‌کند. از جمله تعمیراتی که این مرکز انجام می‌ دهد می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر موتور یخچال فریزر التو
  • شارژ گاز یخچال فریزر التو
  • تعمیر برد یخچال فریزر التو
  • تعمیر مدار دیفراست یخچال فریزر التو
  • سرویس و عیب یابی یخچال فریزر التو
  • رفع ارور یخچال فریزر التو

هزینه تعمیر یخچال فریزر التو در اصفهان

تعیین هزینه تعمیر یخچال فریزر التو به عوامل مختلفی بستگی داشته و به طور قطعی بدون مراجعه به محل نمی ‌توان یک نرخ تعیین شده در اختیار مشتریان قرار داد. از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تعمیرات یخچال فریزر التو می ‌توان موارد زیر را نام برد:

  • بستگی به آن دارد که دستگاه شما دچار چه مشکلی شده باشد. به طور یقین مشکلات ساده، هزینه کمتری به نسبت مشکلات بزرگ ‌تر در پی خواهند داشت.
  • نوع قطعاتی که نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند نیز بر قیمت، تاثیرگذار است.
  • اعتبار مرکز و تخصص تعمیرکار نیز می ‌تواند موثر باشد. چرا که تعمیرکاران صاحب نام و متخصص دستمزد بالاتری دریافت خواهند کرد.

اما در هر صورت بهتر است برای اطلاع از نرخ‌های مصوب بر طبق اتحادیه، با مرکز صفاهان سرویس تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را بازگو کنید. به این صورت کارشناسان بهتر می ‌توانند شما را راهنمایی کنند. شما از طریق شماره 09130108396 قادر خواهید بود در کمترین زمان به مشاوران این مرکز متصل شوید.

مزیت تعمیر یخچال فریزر التو در منزل چیست؟

مرکز تعمیرات صفاهان سرویس برای رعایت حال مشتریان خود، تعمیرات در محل را ارائه می ‌دهند. مزایای استفاده از این خدمات به شرح زیر است:

  • با استفاده از این روش شما هزینه‌ کمتری را متحمل می‌ شوید و لازم نیست برای حمل و نقل دستگاه هزینه ‌ای پرداخت کنید.
  • گاهی اوقات در حین حمل کردن دستگاه تا تعمیرگاه، ممکن است وسیله شما آسیب ببیند. اما به این صورت دیگران نگران آسیب ‌‌های احتمالی به یخچال فریزر التو خود نخواهید بود.
  • اصلی ‌ترین و مهم‌ترین مزیت این روش نظارت مستقیم شما بر فرایند تعمیر یخچال فریزر التو می ‌باشد.

کلام پایانی

ما در این مطلب برای شما از تعمیر یخچال فریزر التو سخن گفتیم. امیدواریم توانسته باشیم نکات ارزشمندی را در اختیار شما خوبان قرار دهیم. شما در هنگام بروز مشکل در دستگاه خود می ‌توانید به سادگی از طریق تماس تلفنی به مرکز تعمیرات صفاهان سرویس متصل شوید و از آن‌ ها بخواهید یک نیروی متخصص را به محل اعزام نمایند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکتروسان در اصفهان

فرم ثبت درخواست تعمیرات

1مشخصات
2دستگاه
3جزییات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

84 + = 90