ارور E19 در ماشین لباسشویی بوش

5/5 - (8 امتیاز)

صفاهان سرویس، بزرگترین مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان، می تواند لوازمی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید را در کمترین زمان ممکن بررسی و عیب یابی کند. در صورت نیاز به تکنسین و دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره 09130108396 تماس بگیرید.

در این مقاله مطالبی درباره علت ارور E19 در ماشین لباسشویی بوش، علت سوختن المنت، نحوه تست و تعویض آن آورده شده است. باشد که با خواندن این مقاله بتوانید اطلاعات بیشتری درباره ارور E19 و همچنین قطعه المنت بدست بیاورید.

در ماشین های لباسشویی جدید و امروزی دیگر نیازی نیست دستگاه را هم به آب سرد و هم آب گرم متصل کنیم. زیرا با وجود قطعه المنت، آب سرد داخل لباسشویی به اندازه دلخواه و برنامه ریزی شده گرم می شود. در صورت خرابی قطعه هیتر در درجه اول لباس ها آن طور که انتظار می رود تمیز نمی شود و باید حتما تعویض شود.

این نکته را حتما در نظر بگیرید که در صورت خرابی المنت های ماشین لباسشویی، دیگر قابل تعمیر نیستند و باید تعویض شوند. شما عزیزان می توانید جهت تعویض قطعه المنت ماشین لباسشویی بوش از تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اصفهان صفاهان سرویس کمک بگیرید.

علت ارور E19 در ماشین لباسشویی بوش

علت رخ دادن این ارور در ماشین لباسشویی بوش خرابی المنت ماشین لباسشویی یا ضعیف بودن ولتاژ برای المنت است.

المنت ماشین لباسشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

شستن لباس با آب گرم باعث تمیزی بیشتری نسبت به شست و شو با آب سرد می باشد. المنت لباسشویی قطعه ایی فلزی است که در قسمت تحتانی چلیک (محفظه اصلی) قرار دارد. با متصل کردن ولتاژ به دو سر آن، قسمت فلزی المت داغ می شود و آب داخل دیگ را هم داغ می کند. اگر المنت داغ نشود، ارور E19 در ماشین لباسشویی بوش ظاهر می شود.

هنگام مشاهده این کد خطا بهتر است از یک تکنسین جهت تست و تعویض قطعه المنت کمک بگیرید. مجموعه صفاهان سرویس می تواند شما عزیزان را در تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اصفهان یاری کند.

علت سوختن المنت ماشین لباسشویی بوش

علت سوختن المنت ماشین لباسشویی بوش

هنگامی که قطعه المنت می سوزد یا معیوب می شود ارور E19 در ماشین لباسشویی بوش ظاهر می شود. از علت های سوختن المنت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هنگامی که ماشین لباسشویی بدون آب شروع به کار کرده و برد فرمان روشن شدن المنت را صادر می کند که این موضوع به ندرت پیش می آید.
  • گاهی اوقات به علت جرم گرفتن روی المنت انتقال حرارت نمی تواند به خوبی انجام شود و به مرور زمان باعث سوختگی المنت می شود.
  • در بعضی مواقع به علت جنس آب شهری (سختی آب) عمر قطعه المنت پایین می آید.
  • دلیل دیگر خرابی برد الکترونیکی است. در حالتی که برد خراب باشد و برد در هنگامی که آب داخل لباسشویی نیست فرمان روشن شدن المنت را بدهد یا هنگامی که المنت روشن است، برد فرمان قطع ولتاژ را ندهد.

هزینه تعویض المنت ماشین لباسشویی بوش

هنگامی که با ارور E19 در ماشین لباسشویی بوش مواجه شدید به احتمال زیاد قطعه المنت دستگاه سوخته یا معیوب شده است که باید تعویض شود. هزینه های ناشی از تعویض المنت لباسشویی بوش شامل موارد زیر می شود:

  • هزینه عیب یابی
  • هزینه تعویض المنت
  • استفاده از قطعه مرغوب و اصل
  • هزینه ایاب و ذهاب

تمامی قیمت های مجموعه ما (صفاهان سرویس) مناسب و طبق تعرفه های اتحادیه می باشد.

کلام آخر…

هنگام استفاده از ماشین لباسشویی سعی کنید سرویس های نوبه ایی را مرتب انجام دهید. زیرا یکی از مشکلات انجام ندادن این سرویس ها، جرم گرفتن قطعه المنت لباسشویی می باشد که به مرور زمان باعث سوختگی المنت می شود. مجموعه صفاهان سرویس با داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه توانسته است سهم مهمی از تعمیرات و سرویس های لوازم خانگی در اصفهان را به خود اختصاص دهد. جهت ارتباط با ما می توانید با شماره 09130108396 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: ارور E21 در ماشین لباسشویی بوش

فرم ثبت درخواست تعمیرات

1مشخصات
2دستگاه
3جزییات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 42 = 50