تعمیر ماشین ‌لباسشویی کروپ در اصفهان

4.9/5 - (113 امتیاز)

صفاهان سرویس، بزرگترین مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان، می تواند لوازمی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید را در کمترین زمان ممکن بررسی و عیب یابی کند. در صورت نیاز به تکنسین و دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره 09130108396 تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی کروپ یکی از برندهای معتبر بازار می باشد. هنگام کار با این دستگاه ممکن است با اروهایی مواجه شوید. این ارورها شما را با مشکل پیش آمده آشنا می کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید با ارورها و شیوه رفع آنها آشنا شوید. در بعضی از ارورها نیاز است که جهت تعمیر، از یک متخصص کمک بگیرید. صفاهان سرویس می تواند شما را در این زمینه کمک کند.

صفاهان سرویس جز یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی در شهر اصفهان است. از خدمات این شرکت تعمیر لوازم خانگی از جمله ماشین ‌لباسشویی، ماشین ‌ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید در برندهای مختلف است. بررسی و سرویس لوازم خانگی، ارائه قطعات اورجینال لوازم خانگی و برگزاری دوره‌های آموزشی تعمیرات از دیگر خدمات تخصصی این شرکت می باشد.

کلیه فعالیت‌ها و قیمت‌های مجموعه صفاهان سرویس تحت نظر اتحادیه می‌باشد. همانطور که اشاره شد، یکی از خدمات تخصصی این شرکت، تعمیر ماشین لباسشویی کروپ در اصفهان است.

ما نمایندگی کروپ در اصفهان نیستیم، اما تعمیرات توسط تکنسین های ماهر و متخصص در محل شما انجام می شود.

ارورهای ماشین‌لباسشویی کروپ و رفع آن‌ها ، تعمیر ماشین‌ لباسشویی کروپ در اصفهان

لباسشویی کروپ نیز مانند بقیه لباسشویی‌ها دارای ارورها و خطاهایی هست که بر روی نمایشگر دستگاه نمایان می‌شود. هر ارور معنای خاص خود را دارد و باید همه ارورها و نحوه رفع آنها را بدانیم.

ارور IE ماشین لباسشویی کروپ ارور OE ماشین لباسشویی کروپ ارور HE ماشین لباسشویی کروپ
ارور TE ماشین لباسشویی کروپ ارور FE ماشین لباسشویی کروپ ارور PE ماشین لباسشویی کروپ
ارور CE ماشین لباسشویی کروپ ارور DE ماشین لباسشویی کروپ ارور UE ماشین لباسشویی کروپ
ارور AE ماشین لباسشویی کروپ ارور DHF ماشین لباسشویی کروپ ارور LE ماشین لباسشویی کروپ

ارور IE: ایراد در هیدروستات، ورودی آب، شلنگ، فیلتر ورودی آب. سوکت‌های هیدروستات را با دقت بررسی کنید و در صورت انسداد، پارگی و مشکل در هر کدام از این اجزا آن‌ها را برطرف کنید.

ارور OE: مشکل در پمپ تخلیه دستگاه، مثلا انسداد در آن. ایراد در کاسه نمد پمپ تخلیه و یا پروانه شست و شو ول شده باشد. بهتر است برای تعمیر ماشین لباسشویی کروپ در این ارور به تعمیرکار مجاز صفاهان سرویس با شماره 09130108396 تماس بگیرید. در عرض کمتر از یک روز مشکل شما حل می‌شود.

ارور HE: بیانگر مشکل در هیتر المنت است.

ارورهای ماشین ‌لباسشویی کروپ

ارور TE: بیانگر مشکل آب دستگاه است. مثلا دستگاه بدون آب روشن است. مشکل در ترمیستور یا سنسور آب که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

ارور FE: بیانگر این است که هیدروستات به درستی عمل نمی‌کند و دستگاه بیش از حد آبگیری می‌کند. برای حل آن ابتدا مخزن هوا در هیدروستات را بررسی کنید و اگر کثیف بود آن را تمیز کنید.

ارور PE: برای اینکه این مشکل صورت نگیرد اهم هیدروستات باید بین 21 تا 23 اهم باشد. مطمئن شوید که بین این دو عدد باشد.

ارور CE: بیانگر ایراد در موتور لباسشویی است. خرابی در بلبرینگ موتور را نشان می‌دهد و یا اینکه کلا موتور سوخته است. بهتر است با صفاهان سرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی کروپ در اصفهان ، تماس بگیرید 09130108396 تا برای تعمیر به منزل شما بیایند.

ارور DE: در قفل الکترونیکی درب مشکلی وجود دارد. برای رفع ارور از درست بودن آن اطمینان حاصل کنید.

ارور UE: بیانگر این است که لباس‌ها درون دیگ دستگاه متعادل نیستند. مشکل را بررسی کنید که لباس‌ها در هم گره نخورده‌ باشند یا اینکه حجم لباس‌ها خیلی زیاد یا کم نباشد.

ارور AE: این خطا به دلیل وجود نشتی در لباسشویی رخ می‌دهد. باید کلیه قسمت‌هایی که احتمال نشتی وجود دارد را بررسی کنید.

ارور DHF: بیانگر مشکل در پروسه خشک کن دستگاه است. بهتر است با مرکز تعمیر لباسشویی کروپ تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید.

ارور LE: اگر تاخورا دستگاه نیازمند اهم‌گیری باشد این خطا نمایان می‌شود. یا اینکه موتور دایرکت درایو ایراد دارد. که در هر دو صورت باید به تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی رجوع شود.

همانطور که دیدید اکثر این خطاها تخصصی هستند و خودتان به راحتی نمی‌توانید آنها را برطرف کنید. برای اینکه آسیب جدی به دستگاه خود وارد نکنید بهتر است از مراکز تخصصی تعمیرات کمک بگیرید. شما در صورت مشاهده هر ارور با شماره 09130108396 تماس بگیرید و در کمتر از 24 ساعت تکنسین‌های ما در محل حاضر می‌شوند و مشکل شما را در کمترین زمان برطرف می‌کنند.

مشکلات رایج لباسشویی کروپ

مشکلات رایج لباسشویی کروپ

در ادامه به معرفی چند مورد از رایج‌ترین مشکلات لباسشویی کروپ و راه‌کارها برای رفع انها می‌پردازیم.

دلیل نشت آب از ماشین‌ لباسشویی کروپ

شاید این مشکل به دلایل انسداد در فیلتر دستگاه باشد، یا لاستیک دور درب دستگاه پاره شده باشد. همچنین ممکن است شیر آبی که به دستگاه متصل است شکستگی داشته باشد. صفاهان سرویس با داشتن تجربه طولاتی در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی و تعمیر ماشین لباسشویی کروپ در اصفهان ، از ابتدای شناسایی مشکل تا تعمیر و رفع آن در کنار شماست.

دلیل لرزش زیاد لباسشویی کروپ

وجود ناهمواری در قسمت زیرین یا همان سطحی که لباسشویی بر آن قرار می‌گیرد می تواند علت این مشکل باشد. خرابی در تسمه‌های کاهنده حرکت لباسشویی، یا کم بودن حجم لباس در دستگاه از دلایل دیگر لرزش لباسشویی است. برای رفع آن، حجم لباس را بیشتر کنید و یا اینکه دستگاه را در جای هموار قرار دهید. درصورتی که مشکل حل نشد با مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کروپ تماس بگیرید.

دلیل صدای زیاد در لباسشویی کروپ

شاید دستگاه در جای مناسبی تراز نباشد. پس باید مکان لباسشویی را عوض کرده و در جای استاندارد قرار دهید. همچنین در صورتی که فاصله استاندارد بین لباسشویی و سایر وسایل و اجزا اطراف آن رعایت نشده باشد، لباسشویی حین شست وشو به آنها برخورد می‌کند.

فاصله مجاز  بین دستگاه و سایر اجزا باید حداقل بیست سانتی‌متر باشد. دلیل دیگر صدای زیاد، خرابی و مشکل در کمک‌فنرهای نگه‌دارنده باشد که باید توسط تکنسین مجاز برطرف شود.

دلیل اینکه لباسشویی کروپ آب را تخلیه نمی‌کند چیست؟

وجود خرابی در پمپ تخلیه دستگاه، وجود انسداد در مسیر شلنگ تخلیه و وجود اختلال در اتصالات دستگاه از علل این مشکل هستند. برای حل مشکل باید ابتدا شلنگ را بررسی کنید و در صورت وجود انسداد، آن را برطرف کنید. اگر مشکل حل نشد از تعمیرکار مجاز تعمیر ماشین لباسشویی کروپ کمک بگیرید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی کروپ چیست؟

روشن نشدن لباسشویی کروپ می تواند به صورت های مختلفی اتفاق بیفتد. اگر صفحه نمایش ماشین لباسشویی کروپ شما به طور کلی روشن نمی شود، ممکن است برق به دستگاه وارد نمی گردد. برای بررسی این مشکل باید پریز برق، سیم برق و دوشاخه مورد بررسی قرار بگیرد.

اگر صفحه نمایش روشن می شود، ولی دستگاه شروع به کار نمی کند، موارد زیر نیاز است که بررسی شود:

  • توازن نداشتن لباس ها در لباسشویی و فعال شدن سوییچ عدم تعادل.
  • خراب بودن کلیدها و یا صفحه نمایش (در صورت دیجیتالی بودن دکمه ها) و عدم کارکرد دکمه ها.
  • خراب بودن سوییچ درب و بسته نشدن کامل درب لباسشویی کروپ. در این حالت فرمان شروع برنامه داده نمی شود.
  • خرابی قطعات لباسشویی کروپ همچون موتور لباسشویی، برد و ولوم تایمر.

سرویس دوره‌ای ماشین‌لباسشویی کروپ

سرویس دوره‌ای ماشین‌لباسشویی کروپ

اگر دغدغه بروز خرابی و مشکل در ماشین لباسشویی خود را دارید و در صدد این هستید که از خرابی دستگاه خود پیشگیری کنید و همچنین دستگاهتان همیشه دقیق و بی نقص کار کند، باید لباسشویی را هر از گاهی سرویس کنید. این عمل به طرز قابل توجهی از بروز خطا و خرابی‌های جدی در دستگاهتان جلوگیری می‌کند.

لباسشویی CROP مانند همه برندهای لباسشویی نیازمند سرویس و بررسی می‌باشد. شرکت تعمیرات لوازم خانگی صفاهان سرویس با دو دهه سابقه درخشان در زمینه تعمیرات و سرویس لوازم خانگی در خدمت شماست تا برنامه‌ سرویس دوره‌ای لباسشویی کروپ شما را بر عهده گیرد.

با انجام سرویس دوره‌ای منظم و دقیق، به طرز معجزه‌آسایی از بروز خرابی‌های جدی و هزینه‌بر جلوگیری می‌کنید. اگر قصد انجام سرویس لباسشویی خود را دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

بهترین مرکز تعمیر ماشین لباسشویی کروپ در اصفهان کجاست؟

صفاهان سرویس با خدمات متنوع و باکیفیتی که ارائه می دهد یکی از بهترین مرکزهای تعمیر لوازم خانگی در اصفهان می باشد. لازم به ذکر است که خدمات صفاهان سرویس محدود به تعمیر ماشین لباسشویی کروپ نیست. بلکه دارای خدمات تعمیر ماشین لباسشویی، ماشین ظر‌شویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید در تمامی برندهای ایرانی و خارجی می باشد.

شماره تماس مرکز تعمیر لباسشویی کروپ در اصفهان

شما می توانید به دو صورت درخواست های تعمیرات خود را در سایت ما ثبت کنید. اولین روش جهت ثبت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی کروپ در اصفهان تماس با شماره 09130108396 می باشد. دومین روش، پر نمودن فرم مربوطه در سایت و ارسال آن است. در هر دو روش کارشناسان درخواست شما را بررسی و در کمتر از 24 ساعت جهت هماهنگی زمان حضور تعمیرکار در منزل، با شما تماس می گیرند.

هزینه تعمیر لباسشویی کروپ

بدیهی است که با توجه خرابی های متعددی که برای لباسشویی شما ایجاد می شود، نمی توان هزینه ثابتی را جهت تعمیرات اعلام کرد و کاملا به نوع خرابی و مشکل دستگاه شما بستگی دارد. از این رو شما در صورتی که می دانید مشکل دستگاهتان کجاست، می توانید به فهرست بالای سایت و بخش تعرفه ها مراجعه کرده و هزینه تعمیر قطعه مربوطه را مشاهده کنید.

اگر نمی دانید مشکل کجاست، باید ابتدا تعمیرکار در منزل شما حضور یابد و بعد از عیب یابی هزینه ها را اعلام کند. توجه داشته باشید که برای انجام تعمیرات صحیح و مشخص شدن مشکل به طور صددرصدی تکنسین های ما ابتدا عیب یابی را انجام داده و سپس بعد از تایید هزینه ها توسط شما، به تعمیر لباسشویی کروپ می پردازند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ‌لباسشویی کرال در اصفهان ، تعمیر یخچال فریزر اسنوا در اصفهان

فرم ثبت درخواست تعمیرات

1مشخصات
2دستگاه
3جزییات

6 دیدگاه

  • سلام
    من امروز وقتی لباس در لباسشویی قرار دادم و آن را روشن کردم، مشاهده کردم که دیگ نمی چرخد. قبلا درست بود، امروز خراب شده. باید چه کاری انجام دهم؟

    • سلام بر شما
      علت نچرخیدن دیگ لباسشویی کروپ می تواند علل مختلفی داشته باشد. یکی از مواردی که شما می توانید بررسی کنید حجم لباس هاست. توجه داشته باشید که نباید حجم بسیار بالایی از لباس را درون لباسشویی قرار دهید و باید این مورد با توجه به ظرفیت لباسشویی کروپ انجام دهید.
      همانطور که می دانید اگر درب لباسشویی نیز به درستی بسته نشده باشد، لباسشویی برنامه را شروع و اجرا نمی کند. از دلایل بسته نشدن درب لباسشویی کروپ می توان به خرابی قفل درب، گیر کردن چیزی در بین درب و .. اشاره کرد. در صورتی که این مورد نیز نبود باید قطعات دیگر همچون یاتاقان ها بررسی شود.
      توجه داشته باشید که خرابی قفل درب و عیب یابی قطعات باید توسط تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی کروپ انجام شود. از این رو می توانید در صورتی که ساکن اصفهان و حومه هستید برای حضور تعمیرکار در منزل خود با ما تماس بگیرید.

  • سلام وقت بخیر
    اگر فیلتر ماشین لباسشویی کروپ گرفتگی داشته باشه باید عوضش کرد؟

    • سلام دوست عزیز
      معمولا گرفتگی فیلتر با تمیز کردن رفع می شود و نیاز به تعویض نیست. مگر اینکه گرفتگی خیلی شدید باشد و رفع نشود و به فیلتر آسیب رسانده باشد. برای تمیز کردن فیلتر بایستی آن را از دستگاه جدا کنید و زیر آب گرم با مسواک آن را تمیز کنید. برای تمیزی بیشتر می توانید از مایع ظرفشویی یا شوینده ملایم دیگری استفاده کنید. توجه داشته باشید که هنگام نصب مجدد فیلتر بایستی کاملا خشک شده باشد.

  • سلام
    من ماشین لباسشویی کروپ دارم. اینبار که ازش استفاده کردم آب و پودر توی جاپودری مونده. چرا؟

    • سلام دوست عزیز
      دلایلی که باعث می شود آب و مواد شوینده داخل جاپودری باقی بماند عبارتند از:
      * کم بودن فشار آب
      * انسداد سوراخ های جاپودری
      * بالا بودن درجه سختی آب
      * شیب نامناسب دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 61 = 62