تعمیر ماشین لباسشویی پارس

4.9/5 - (74 امتیاز)

صفاهان سرویس، بزرگترین مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان، می تواند لوازمی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید را در کمترین زمان ممکن بررسی و عیب یابی کند. در صورت نیاز به تکنسین و دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره 09130108396 تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی پارس یک برند ایرانی است که خوشبختانه در ایران مراکز زیادی برای خدمات تعمیرات آن وجود دارد. اگر شماهم از این لباسشویی در منزل خود استفاده میکنید باید نحوه عملکرد و امکانات آن را بدانید. این لباسشویی تعداد زیادی برنامه ی شستشو دارد که باید لباس هایتان را بر اساس برنامه دقیق بشوئید.

ماشین لباسشویی پارس دارای کدهایی است که به صورت خطا یا ارور در مواقعی که لباسشویی دچار ایراد شده باشد ظاهر می شود. اکثر مواقع این ارورهای نشان دهنده خرابی در قطعه ای هستند که باید توسط تکنسین مرکز تعمیر ماشین لباسشویی پارس در اصفهان بررسی و تعمیر شود. ما در ادامه لیستی از این خطاها برایتان آماده کرده ایم تا علت وقوع هرکدام را بدانید. همچنین با رفع و تعمیر ماشین لباسشویی در آنها آشنا شوید.

ما نمایندگی پارس در اصفهان نیستیم، اما تعمیرات توسط بهترین و مجرب ترین متخصصان انجام می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی پارس در اصفهان: ارورها

تعمیر ماشین لباسشویی پارس در اصفهان

ارور E1 ارور E5 ارور F2/F3 ارور F7
ارور E2 ارور E6 ارور F4 ارور F8
ارور E3 ارور E7 ارور F5 ارور F11
ارور E4 ارور F1 ارور F6 ارور F13

ارور E1 در لباسشویی پارس

مشکل در تخلیه ی آب (آب کثیف خارج نمیشود)

برای حل این مشکل باید پمپ تخلیه، سیم های متصل به پمپ تخلیه، شلنگ خروج آب، فیلتر شلنگ خروجی، انسداد مسیر خروج آب به علت استفاده زیاد از مواد شوینده، استفاده از پودر نامرغوب یا تاریخ گذشته، گرفتگی لوله فاضلاب، برد الکترونیکی لباسشویی پارس بررسی و در صورت لازم قطعه ی معیوب تعویض شود. اگر ایراد در قسمت برد الکترونیکی بود بهتر است با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی پارس در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

ارور E2

 مشکل در آبگیری (آب وارد نمیشود)

برای رفع این مشکل باید  مسیر ورود آب، فشار آب ورودی، شیربرقی دستگاه، وضعیت فیلتر دستگاه، برد الکترونیکی لباسشویی پارس بررسی شود. اگر هرکدام از قطعات به درستی کار نمیکند در اسرع وقت با یک تکنسین تعمیر لباسشویی پارس در اصفهان جهت تعویض تماس حاصل فرمایید.

ارور E3

مشکل در موتور یا سوکت موتور

موتور لباسشویی، قلب تپنده ی این دستگاه است که مجموعه ای از قطعات ریز را درون خود جای داده. پس برای حل این مشکل باید لباسشویی را از پریز بکشید و خاموش کنید سپس با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی پارس در اصفهان تماس بگیرید.

ارور E4 و E5 و E6 در لباسشویی پارس

  ایراد در ولوم و تایمر یا سلکتور

هر سه ارور در لباسشویی پارس نشان دهنده ی خطایی در کارکرد ولوم و تایمر هستند و احتمالا قطعه ی سلکتور نیز به درستی کار نمیکند. برای رفع این خطاها باید هر سه قطعه بررسی و تعویض شوند.

ارور E7

ایراد از سنسور حسگر دمای آب

رفع این خطا به تعویض قطعه ی حسگر دما وابسته است که خراب شده و قطعا باید تعویض شود.

ارور F1 در لباسشویی پارس

 ایراد از سنسور دمای آب( دمای آب را به درستی نشان نمیدهد.

برای رفع ارور F1 در لباسشویی پارس باید سنسور حساس به دمای آب، سیم کشی برد کنترل و اندازه گیری مقاومت برد با اهم سنج را بررسی کنید. اندازه گیری پارامتر های گفته شده در این ارور نیاز به ابزار مخصوص می باشد و شما باید از کمک تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی پارس در اصفهان استفاده کنید.

ارور F2 و F3

 خرابی یا سوختگی هیتر یا المنت لباسشویی

مقدار مقاومت دوقطعه ی هیتر و المنت را با مولتی متر اندازه گیری کنید و در صورت خرابی تعویض شوند. برد الکترونیکی نیز از لحاظ سلامت عملکرد بررسی شود.

ارور F4 در لباسشویی پارس

 مشکل در ورود آب به دستگاه (آبگیری انجام نمیشود)

شیربرقی، باز بودن فلکه آب، هیدروستات، برد الکترونیکی، شیربرقی و شلنگ ورود آب چک و تعویض شوند.

ارور F5

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پارس در اصفهان

 مشکل در تخلیه ی آب از لباسشویی (خروج آب دچار مشکل شده)

پمپ تخلیه، سیم های متصل به پمپ تخلیه، شلنگ خروج آب، فیلتر شلنگ خروجی، انسداد مسیر خروج آب به علت استفاده زیاد از مواد شوینده، استفاده از پودر نامرغوب یا تاریخ گذشته، گرفتگی لوله فاضلاب، برد الکترونیکی لباسشویی پارس بررسی و در صورت لازم قطعه ی معیوب تعویض شود. برای حل بعضی از موارد گفته شده در این ارور نیاز به تخصص و ابزار مخصوص است، شما باید از تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی پارس در اصفهان استفاده کنید.

ارور F6 در لباسشویی پارس

  خرابی یا سوختگی موتور و سوکت موتور

ابتدا سریعا لباسشویی را خاموش کنید و از پریز برق بکشید سپس وضعیت پمپ، موتور، برد کنترل، سیم کشی های دستگاه به دقت در اسرع وقت بررسی شود.

ارور F7

 عدم تعادل در چرخش آب داخل دیگ

حسگر سطح آب و برد الکترونیکی بررسی و با قطعه ی اورجینال تعویض شوند. برای اطمینان از اورجینال بودن قطعه حتما از نمایندگی های معتبر و شناخته شده استفاده کنید.

ارور F8 در لباسشویی پارس

  خرابی برد الکترونیکی و نیاز به تعویض

ارور F11

 خراب شدن موتور و قطعه ی تاخومتر

ابتدا مقدار مقاومت تاخومتر را با اهم سنج اندازه گیری کنید تا اگر ایرادی دارد تعویض شود. سپس در صورت حل نشدن مشکل، سیم کشی های موتور و برد الکترونیکی را بررسی و تعویض کنید.

ارور F13 در لباسشویی پارس

  خرابی پمپ و برد لباسشویی که باید توسط تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی پارس در اصفهان عیب یابی شود.

نکته: به دلیل اینکه لباسشویی دستگاهی حساس و تخصصی است خرابی های آن باید به دقت و تخصصی عیب یابی شود. تعویض قطعات لباسشویی پارس با قطعات اورجینال از مهم ترین مسائلی است که باعث افزایش طول عمر قطعه و کل دستگاه میشود. پس در نتیجه برای عیب یابی لباسشویی پارس با نمایندگان مجاز این برند تماس بگیرید.

سرویس ماشین لباسشویی پارس در اصفهان

سرویس لباسشویی به معنای رفع عیوب جزئی و نامشخص است. که نه تنها از بروز مشکلات بزرگتر جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش طول عمر دستگاه هم میشود. سرویس لباسشویی بسته به نوع و برند و میزان عملکرد هر4 الی 6ماه یکبار باید صورت گیرد. اگر مدت زمان طولانی است که از لباسشویی پارس استفاده میکنید و با مشکلات زیادی مواجه شده اید احتمالا بخاطر سرویس نکردن دوره ای لباسشویی دچار مشکلات جدی شده است. در ادامه تعدادی از این مشکلات و علت هرکدام را آورده ایم.

مواردی که باعث کاهش عمر ماشین لباسشویی پارس میشود؟

ارور های ماشین لباسشویی پارس

  • قرار دادن حجم زیادی لباس درون دیگ لباسشویی، بدون توجه به ظرفیت مجاز آن
  • ریختن پتوهای بزرگ، ملحفه و… که حجم و وزن زیاد و الیاف زیادی دارند
  • قرار دادن لباسشویی در حمام یا محیط های خیس و مرطوب که باعث زنگ زدگی میشوند
  • استفاده از پودر لباسشویی فاسد یا نامرغوب که در محفظه مواد شوینده رسوب میکند.
  • سرویس نکردن لباسشویی و بی توجهی به عیب های کوچک
  • قرار دادن ماشین لباسشویی کنار اجاق گاز و فر که حرارت زیادی دارند.
  • باز نگذاشتن درب لباسشویی پس از شستشو که باعث تولید قارچ و باکتری و بوی بد میشود.

لیست خدمات صفاهان سرویس برای سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی پارس در اصفهان

  • سرویس و تعویض برد الکترونیکی
  • سرویس و تعویض تایمر
  • سرویس و تعویض درب و میکروسوئیچ
  • سرویس و تعویض دمپر
  • سرویس و تعویض پمپ تخلیه
  • سرویس و تعویض سوئیچ فشار
  • سرویس و تعویض شناور و سوئیچ آن
  • و…

بهترین مرکز تعمیر ماشین لباسشویی پارس در اصفهان کجاست؟

صفاهان سرویس به عنوان بزرگترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان با بیش از 20 سال سابقه به صورت 24 ساعته فعالیت دارد. کافیست برای حل مشکلات لوازم خانگی خود با مجموعه ما تماس بگیرید تا تکنسین های ما در کمتر از 24 ساعت به محل شما اعزام شوند. تمامی خدمات ارائه شده در مجموعه ما دارای گارانتی دو ماهه می باشد. همچنین ما تعمیرات را در منزل شما انجام می دهیم که سختی حمل دستگاه تا مجموعه را نداشته باشید.

شماره تماس مرکز تعمیر لباسشویی پارس در اصفهان

شما می توانید جهت دریافت راهنمایی لازم و بهره مندی از خدمات تعمیرات لباسشویی پارس در اصفهان مجموعه صفاهان سرویس با شماره 09130108396 تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه ما در زمانی بسیار کم تکنسین مربوطه را به آدرس شما می فرستند.

هزینه تعمیر لباسشویی پارس در اصفهان

هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی در صفاهان سرویس طبق تعرفه های رسمی اتحادیه می باشد. همچنین این هزینه ها برای شما کاملا شفاف سازی می گردد. این شفاف سازی بدین منظور صورت می گیرد که شما اطمینان حاصل کنید که هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی پارس منطقی از شما دریافت شده است.

به دلیل تغییر قیمت قطعات در صورتی که نیاز به تعویض قطعه دارید و می خواهید هزینه خرید قطعه و یا به طور کلی تعمیرات را مطلع شوید می توانید با شماره 09130108396 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اوشن در اصفهان

فرم ثبت درخواست تعمیرات

1مشخصات
2دستگاه
3جزییات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

46 + = 54