تعمیر یخچال فریزر جی پلاس

5/5 - (6 امتیاز)

صفاهان سرویس، بزرگترین مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان، می تواند لوازمی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید را در کمترین زمان ممکن بررسی و عیب یابی کند. در صورت نیاز به تکنسین و دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره 09130108396 تماس بگیرید.

از مهم‌ ترین و کاربردی ‌ترین وسایل خانگی، یخچال فریزر می‌ باشد. اگر به هر دلیلی این دستگاه عملکرد نامناسبی از خود نشان دهد، تمامی مواد غذایی درون آن رو به خرابی می ‌گذارند و افراد ساکن در منزل، برای گذران زندگی روزمره خود دچار مشکل خواهند شد. به دلیل اینکه این وسیله دارای قیمت بسیار بالایی است، لازم بوده از آن نگهداری درست و اصولی داشته باشد و در صورت بروز هرگونه مشکلی سریعا به تعمیرکار اطلاع دهید.

چرا که اگر برای تعمیر قطعه آسیب دیده اقدام نکنید، ممکن است به بقیه‌ قطعات نیز آسیب وارد کند و شما متحمل هزینه‌ های گزافی برای تعمیر و یا تعویض این دستگاه پر ارزش شوید.

در صورت خراب شدن دستگاه خود نگران نباشید. تعمیرکاران صفاهان سرویس همواره آماده ارائه خدمات به شما برای تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در اصفهان هستند. فقط کافیست 09130108396 را شماره گیری نمایید تا تکنسین ‌های ما به محل اعزام شوند.

ما در مرکز صفاهان سرویس نمایندگی برند جی پلاس در اصفهان نیستیم. اما تخصص بالای ما همراه با گارانتی تعمیرات دو ماهه در این برند تضمینی بر کیفیت بالای تعمیرات ماست.

مشکلات رایج در یخچال فریزر جی پلاس

یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال جی پلاس

  • تنظیم بودن دما: ابتدا بررسی کنید که دمای یخچال به صورت صحیح تنظیم شده باشد. به طور طبیعی دمای یخچال فریزر جی پلاس بین 2 تا 8 درجه سانتی ‌گراد می ‌باشد.
  • در حالت قفل نبودن: با توجه به مدل دستگاه خود دکمه‌ Set یا Regulate را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا آیکون قسمت یخچال را انتخاب نمایید. هنگامی که این دکمه را فشار می ‌دهید با هر بار نگه داشتن، دما یک درجه پایین ‌تر می ‌رود.‌ به طور مثال از 08 به 02 و دوباره به 08 بر می ‌گردد. به همین دلیل بعد از اینکه درجه را به حد معمول رساندید، دیگر دکمه را فشار ندهید. به مدت 5 ثانیه زمان بدهید تا دمای انتخاب شده تنظیم شود.
  • سرد بودن طبقات بالاتر و دیواره یخچال: همیشه طبقات بالاتر یخچال، سردتر از طبقات پایین ‌تر می ‌باشد. به همین دلیل سعی کنید میوه و سبزیجات را در آن طبقات قرار ندهید. همچنین نزدیک‌ ترین نقطه به قسمت دیواره‌ یخچال، منطقه‌ سرد دستگاه به شمار می ‌رود. مواد غذایی را به آن نچسبانید.
  • محفظه اختصاصی میوه و سبزیجات: میوه و سبزیجات می‌ بایست در محفظه‌ مخصوص به خودشان قرار گیرند. اگر مواد غذایی درون این محفظه دچار یخ زدگی می ‌شوند، باید بررسی کنید تا دمای آن در حالت فریزر گوشت و مرغ قرار نگرفته باشد. اگر درجه به اشتباهی تنظیم شده بود، آن را به دمای میوه و سبزیجات برگردانید.

چنانچه تمام موارد فوق را رعایت کردید و مشکل همچنان پابرجا بود، سریعا برای تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در اصفهان از تعمیرکاران صفاهان سرویس کمک بگیرید.

تنظیم نشدن دمای یخچال فریزر جی پلاس

تنظیم نشدن دمای یخچال فریزر جی پلاس

  • قفل بودن پنل کلیدها: اگر هر چه تلاش کردید و نتوانستید دمای دستگاه خود را تنظیم نمایید، در وهله اول چک کنید تا پنل کلیدها برایتان به صورت اتومات قفل نباشد. به این منظور قفل کودک را غیر فعال کنید.
  • مطالعه دفترچه راهنما: به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید، تمام نکات لازم درون آن نوشته شده است.

اگر نتوانستید دما را تنظیم کنید از تکنسین ‌های متخصص تعمیر یخچال فریزر در اصفهان تقاضای کمک کنید.

چکه کردن آب از قمقمه یخچال جی پلاس

اگر دچار چنین مشکلی شدید، بررسی کنید که قمقمه به صورت درست بر روی جایگاه خودش قرار گرفته باشد. همچنین چک کنید سوپاپ آن به دستگاه متصل شده باشد. اگر خواستید قمقمه را از دستگاه جدا کنید اول باید آب آن خالی شود.

خوب بسته نشدن درب یخچال فریزر جی پلاس

  • بررسی لاستیک دور درب: ممکن است مشکل بسته نشدن درب دستگاه از فرسوده بودن لاستیک دور درب باشد. بررسی کنید و در صورت مشاهده پارگی، از تعمیرکاران صفاهان سرویس بخواهید تا برای تعویض آن به مکان شما مراجعه نمایند.
  • مانع خارجی: چک کنید تا قابلمه و دیگر ظروف به درستی درون دستگاه قرار گرفته باشند.
  • تراز نبودن: اگر یخچال فریزر جی پلاس به درستی تراز نشده باشد، ممکن است باعث شود تا درب آن به درستی بسته نشود. حواستان به تراز بودن دستگاه باشد.

نکته مهم: اگر با بستن یکی از درب ‌ها، درب دیگری باز و بسته می‌ شود، این اتفاق در یخچال فریزر جی پلاس کاملا طبیعی می‌ باشد. دلیل چنین اتفاقی نیز این است که یک کانال برای منتقل کردن هوای سرد از داخل فریزر به درون یخچال وجود دارد. اگر درب را محکم ببندید، سبب می ‌شود تا هوا پشت درب جمع گردد و سبب باز و بسته شدن درب دستگاه شود. اما اگر یکی از درب ‌ها را محکم بستید و درب دیگر باز شد و دیگر بسته نشد و شما مجبور شدید با دست آن را ببندید، نشان دهنده‌ وجود مشکل در دستگاه شماست. بنابراین لازم است به تعمیرکار اطلاع دهید.

وجود صدای غیرعادی در یخچال فریزر جی پلاس

  • خنک نبودن محیط داخل دستگاه: اگر در ساعات ابتدایی بعد از نصب، دستگاه دارای صدای بلندی بود کاملا طبیعی است و به مرور صدا کمتر خواهد شد. دلیل صدای بلند آن نیز به خاطر سرعت زیاد کمپرسور برای خنک سازی یخچال فریزر است. بعد از اینکه دمای داخل دستگاه به حد نرمال رسید، صدا به خودی خود کاهش می ‌یابد.
  • یخ زدایی: گاهی فوم‌ های بدنه دستگاه به دلیل اختلاف دما (سرد و گرم شدن) از خود صداهایی را نشان می ‌دهند. اما اینگونه صداها پشت سر هم و ممتد نمی ‌باشند. معمولا صدا تکی و با فاصله زمانی اتفاق می ‌افتد.
  • تراز نبودن: برای بررسی کردن این موضوع، می ‌توان دست خود را بر روی بدنه دستگاه نگه دارید، چنانچه صدا قطع شد، متوجه خواهید شد که سطح زیرین دستگاه تراز نیست. پس لازم است آن را تراز کنید.

اگر تمام موارد فوق را بررسی کردید و مشکل برطرف نشد، احتمالا ایراد از کمپرسور دستگاه باشد. از طریق شماره 09130108396 با مرکز صفاهان سرویس تماس بگیرید.

کارکردن یکسره کمپرسور یخچال فریزر جی پلاس

کارکردن یکسره کمپرسور یخچال فریزر جی پلاس

  • روشن شدن بعد از چند ساعت خاموشی: اگر دستگاه را به تازگی نصب کرده باشید و یا در اثر قطع برق چند ساعتی خاموش بوده است، طبیعی بوده که کمپرسور به طور یکسره کار کند تا دمای دستگاه را متعادل سازد.
  • پر بودن دستگاه: بررسی کنید که دستگاه را زیاد از حد پر نکرده باشید. چرا که در این صورت، کمپرسور مجبور است برای سرد کردن فضای داخلی دستگاه، یکسره کار کند تا مواد غذایی فاسد نشوند.
  • نداشتن فاصله استاندارد دستگاه با جوانب: اگر دستگاه فاصله استاندارد با اطراف را رعایت نکرده باشد، ممکن است در کارکرد کمپرسور اختلال ایجاد کند. فاصله استاندارد برای قسمت پشتی دستگاه 10 سانتی ‌متر و برای اطراف، 5 سانتی ‌متر می ‌باشد. همچنین نباید آن را در مجاورت وسایل گرمازا قرار داد و درب دستگاه را زیاد باز و بسته نکنید.

چنانچه همه‌ راه ‌ها را رفتید و مشکل حل نشد از تعمیرکاران صفاهان سرویس بخواهید برای برطرف کردن مشکل در مکان زندگی شما حاضر شوند.

کد خطاهای رایج در یخچال فریزر جی پلاس

ارور E0 ارور E4 ارور E5
ارور E6 ارور EC ارور EF

به صورت معمول یخچال فریزرها در هنگام بروز مشکل در قطعات آنان، کد خطاهایی از خود نشان می‌ دهند. بهتر است قبل از هر اقدامی برای رفع ارورها، با معنی آن ‌ها آشنا شوید.‌ اینگونه، شما متوجه خواهید شد مشکل دستگاهتان چیست و می ‌توانید درخواست تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مرکز صفاهان سرویس را ثبت کنید. کد خطاهای رایج در یخچال فریزر جی پلاس به شرح زیر هستند.

ارور E0

علت: بروز مشکل در سنسور دمای یخچال

راهکار: برای تنظیم کردن دمای محیط به درستی، حتما باید این قطعه عیب ‌یابی شود.

ارور E4

علت: بروز مشکل در سنسور دمای فریزر

راهکار: از تعمیرکار بخواهید آن را بررسی کند و در صورت نیاز قطعه تعویض شود.

ارور E5

علت: بروز مشکل در سنسور دیفراست فریزر

راهکار: برای حل این مشکل و رفع مشکل یخ زدگی دستگاه حتما باید نسبت به تعمیر این قطعه اقدام کنید.

ارور E6

علت: مشکل در سنسور دمای محیط

راهکار: برای رفع تنظیم نبودن دمای محیط دستگاه می ‌توانید از تکنسین کمک بگیرید.

ارور EC

علت: قطع ارتباط بین برد اصلی و برد دیسپلی

راهکار: بروز این ارور نشان دهنده‌ اختلال در عملکرد دستگاه است. همچنین فرمان لازم برای کارکرد قطعات به درستی انجام نمی ‌شود. پس در اسرع وقت از تعمیرکاران صفاهان سرویس بخواهید تا مشکل را رفع کنند.

ارور EF

علت: بروز مشکل در فن فریزر

راهکار: در صورت بروز این ارور حتما لازم است آن را تعمیر کنید.

 مدل ‌های مختلف یخچال فریزر جی پلاس

 مدل ‌های مختلف یخچال فریزر جی پلاس

GSS-J703 GSS-J905 GRF-J302
GSS-J706BG GSS-J906BG GRF-J505

مرکز تعمیرات صفاهان سرویس به واسطه داشتن تکنسین‌ های ماهر و زبده و به وسیله اطلاعات گسترده ‌ای که در این زمینه دارند، به سادگی می ‌توانند تمام مشکلات رایج در یخچال فریزر جی پلاس را در مدل ‌های مختلف عیب‌ یابی و سپس تعمیر نمایند. در ادامه باید ذکر کنیم چنانچه بعد از بررسی توسط خودتان، متوجه شدید که مشکل تخصصی می ‌باشد، می ‌توانید بر روی کمک تعمیرکاران صفاهان سرویس حساب باز کنید.

مهم ‌ترین مشکلاتی که حتما در زمان وقوع آن‌ ها باید تعمیرکار یخچال را باخبر کرد، کدامند؟

در صورتی که یخچال فریزر جی پلاس شما با این مشکلات مواجه شد در اسرع وقت تعمیرکاران صفاهان سرویس را جهت تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در اصفهان با خبر کنید:

  • اگر قسمت فریزر بیشتر از نیم سانت دچار یخ زدگی شد.
  • اگر در قسمت یخچال هیچگونه سرمایی وجود نداشت.
  • اگر لاستیک درب معیوب شده باشد.
  • در صورت دادن کد خطاهای مختلف

بهترین مرکز تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در اصفهان کجاست؟

امروزه مراکز زیادی در سراسر کشور برای تعمیر یخچال فریزر جی پلاس دایر شده‌ است. افراد برای رفع مشکلات پیش آمده در دستگاه خود می ‌توانند به آن ‌ها مراجعه کنند. اما لازم بوده تا شما مرکزی را انتخاب کنید که توانایی رفع مشکل یخچال فریزر شما را به صورت تخصصی داشته باشد. شاید هر تعمیرکاری بتواند مشکل را برطرف کند، اما اگر به صورت فنی آن را انجام ندهد در کمترین زمان ممکن، دوبار قطعه معیوب خواهد شد. چرا که با اصول کار آشنا نبوده است.

همچنین شما برای بار دوم متحمل هزینه گزاف و مازادی خواهید شد. از این رو انتخاب بهترین مرکز تعمیر یخچال فریزر جی پلاس بسیار مهم می ‌باشد. مرکز تعمیر صفاهان سرویس جزو بهترین مراکز موجود در استان اصفهان است که دارای کادری مجرب و متخصص می ‌باشد. تکنسین ‌های حاضر در این مرکز، همیشه اطلاعات خود را آپدیت کرده و دارای اطلاعات به روز در مورد دستگاه‌ های جدید با مدل‌ های مختلف هستند.

اگر در یخچال فریزر جی پلاس خود مشکلی به وجود آمده است کافیست با شماره 09130108396 تماس حاصل کنید تا در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران این مرکز در محل حاضر شوند.

هزینه تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در اصفهان

هزینه تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در اصفهان

هزینه تعمیر یخچال فریزر جی پلاس متغیر است و بستگی به پارامترهای مختلفی دارد. از عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری برای تعمیر این دستگاه به موارد زیر می ‌توان اشاره کرد:

  • نوع خرابی و نوع قطعه
  • نیاز به تعمیر و یا تعویض داشتن
  • قیمت قطعه در بازار روز
  • مکان تعمیر
  • تخصص تعمیرکار
  • تحت گارانتی بودن دستگاه

کلام پایانی

تیم متخصص صفاهان سرویس در این راهنما سعی کردند شما را با رایج ‌ترین مشکلات در یخچال فریزر جی پلاس آشنا کنند. پیشنهاد ما به شما برای حفظ و نگهداری این دستگاه مراقبت همه جانبه از آن‌ است. از مهم‌ ترین مراقبت ‌ها می ‌توان به سرویس دوره ‌ای یخچال فریزر جی پلاس اشاره کرد. اگر بتوانید هر چند وقت یکبار این کار را به متخصصین در این زمینه بسپارید، دیگر شاهد خرابی قطعات دستگاه خود به این زودی‌ ها نخواهید بود.

چرا که در بیشتر اوقات یک مشکل ساده مثل گرد و غبار نشسته بر روی قطعات، باعث خرابی بیشتر دستگاه می ‌شود. پس این پیشنهاد را جدی بگیرید و از نیروهای صفاهان سرویس بخواهید تا برای ارائه خدمات جهت تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در اصفهان به کمک شما بیایند. خوشحالیم که ما را تا انتهای این راهنما یاری کردید، حق یارتان باد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر نسکو در اصفهان

فرم ثبت درخواست تعمیرات

1مشخصات
2دستگاه
3جزییات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 16 = 18